pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

Pedejaa nedela

Esmu sobrid majas, diezgan veiksmigi un atri ticis majas. Ja salidzina ar citiem - ukrainiem vai baltkrieviem, kas ar vilcieniem un autobusiem braukaa. Un ka man zinjo kads pat pazaudeja pasi. Pazaudet pasi nav patikami ipashi, ja neesi eiropas savienibaa!

16 aug. laikam 2diena. Vot tas bija spridzeklis. No riita rukajam ka parasti, pusmiegaa. Tad bija plans salasities vodka klubam un uztaisit savu prezentaciju. Kr4 taja diena bija kulturas vakars - katrai valstij vajag prezentet valsti - dejas, dziesmas utt. Var taisit vairakas valstis kopaa. Mes - Latvija, Krievija, Baltkrievija, Ukraina - taisijam savu dienas laika uztaisijam teatra izradi - parodiju viens uz otru. Mes pargerbamies viens otra un uzvedamies ka persona kura pargerbamies :D. Es biju Hanna no Batlkrievijas - protams kleita man bija virsuu :D. Plus tam visam lai k-ka prezentetu valsti - mes dejojam dejas raksturigas tai valstij - attiecigi es baltkrievu deju. Kad mani izsauca uz skatuves - rekshana bija baigaa :D. Tad es teicu hannas originalo tekstu "gentelmens please dance" :D. Vinai bija problemas ar vacu; anglu valodu :D. Talak vel daudz recigi momenti. Kaa runaju ar organizatoriem video varetu but pieejams oktobri, tad arii vares redzet un kartigi pasmieties par to padarishanu.

17 aug. Dienas otra pusee sporta festivals @ Otto jaunieshu atputas centrs. Beidzot uzbliezam futeni. Bija 4 komandas, piedalijies Eurocamp dalibnieki un kaut kadi vieteji keksi. Mes panemam pirmo vietu, netirs gan es biju un tad dusha mums bija izlietnee :D. Pirms tam vel pa pariem chalis + meitene viskaut kadi uzdevumi, piemeram, tejas maisinu meshana taluma, zabaku meshana talumaa, naglas dzishana divata utt. Intresanti :D Tad vakara atnaca k-kada grupa - ipashi man neintreseja. Es iekshaa pa disko nemos :D. Ilgi ilgi kalbasijam. Tad pahodu vel centra bara pasedejam. Un tad jau miegs.

18aug. 4diena. Kletterwald - viskaut kadi uzdevumi kokos. Tā tik bija svīšana. Es kad gāju pirmo līmeni jau domāju nu nafig man to vajag, iziešu pirmo līmeni un došos mājās. Un tā ar katru :D. Beigas mani pat uz 5to - pedejo limeni pielauza. Tur ta intresanti - ja ir droshibas jostas utt. bet tapat bailes ir klat. 5taja limeni vispar koki shupajas, es jau nerunaju par to ka lietus saka lit un visa ta padarishana slideja :D. Bet nokritu es tikai vienu reizi. Dazhus uzdevumu isti pareizi nepildiju. Piemeram, tur kur jabrauc ar skridulj deli :D, kada iespeja bez troses tureshanas pa gaisu nobraukt 20m :D. Grutakais prieksh manis bija kad bija jatiek pari 3 riepam. Uzkap uz vienas, maz vietas tad talak japarkapj uz otras visa ta padarishana shupajas, apaksha skatities arii nav forshi. Kr4 jautri un protams par visu samaksajusi organizacija. Vakara uztaisijam abolu piragu. Es tur maz palidzeju. Bet uzliku muzonu virtuve un biju Dj un tad visi kas taisija est taja vakara normali paraleli kalbasija :D:D:D. Vakara ka parasti vel disene

19. 5diena – ehh pedeja diena Naumburgaa. No rita aizgajam ta teikt pastastit svarigam personam ko sadarijam parka. Pec tam aizgajam uz vietu projektu paest. Katrs dabuja pa stiligam T-kreklam un devamies atpakalj taisit talak eest. Es tik daudz kiploku berzu, ka man beigas sursteja pirksti labajai rokai. Ēdiens no LV – ķiploku maizītes ar sieru; ābolu pīrāgs; brūnie zirņi ar speķi un sīpoliem.

Taja vakara tik daudz jaunu edienu pagarsoju un brinijos tik daudz garshigu :D. Vēl kadu 1kg panemu lidzi, lai butu ko est celja uz berlini.

20. aug. Jaceljas 6:30 lai varetu paspet sakartot somu, paest. Izbraucam 7:30. Es pamozhos bez modinataja 7:24. Pasmejos un domaju ka kads pajokoja. Skatos cita pulksteni tur rada to pashu, joprojam neticu. Noskrienu lejaa, vestibila visi jau gaida :D:D:D. Vnk KAPEC TIESHI SODIEN NOGULEJU. Sametu mantas, galigi nekads skrienu uz mashinu( ka izradas beigas atstaju krutas darba bikses un 2 jakas). Citiem atvadas bija pat ar asaram :). Jaa nav viegli atvadities, jo pastav iespeja ka nesatiksi shos cilvekus vairs.

Dodamies uz Berlini. Protams, ja jau diena ta sakusies tik jauki tad taa ari ibus talak. Parsezhamies nepareiza vilciena ierodamies uz Liepzigu :D:D. Kur mums nevajadzeja but. Inna kura vieniga normali rubij Berlin izdoma tur palikt pie draugiem. Mes lauki parejie 6 vodka klub + fracuziete dodamies uz berlini. Tur atbraucam un sakam domat kur mums palikt pa nakti :D:D:D. Paldies Ievas masas draugam Sanitai. Sarunajam ar sho palikam tur pa nakti. Kamer tikam no lieliem chemodaniem valja Berline izgajam ap 5 vakara. Nemot vera ka celamies ~7 ritaa :D. Pastaigajamies pa berlini. Nafig man vina vajadziga ta berline. Butu labak vel vienu dienu palicis Naumburga ar draugiem, mierigos apstaklos kur vel pabaro. Kas darits tas darits :D. Redzejam krutas vietas – vartus; torni un parejas fignas, ka jau teicu kuras man neintresee. Izgulejamies pie sanitas. No rita jau bijam 3, citi bija jau aizbraukushi. Satikam musu forsho Innu, kura mus astaja liktena vara. Pastaigajamies vel – jaa Berlinee ir tiesham loti skaisti. 7diena vnk chunj un mudz to cilveku itka butu kaut kadi svetki. Un tad jau ap 5 vakara uz lidostu. Kaa izradas autinos papira naudu nepienem. Rezultata es aizbraucu lidz lidostai pa zaki un ietaupiju 2.30 euro. Butu forshi ietuset policijaa tad kad jalido uz majam ne? :D

Talak atri naski majas. Neskaitot to ka lidmashina blakus bija sikais kursh visu laiku nedeva gullet.

Kaut kur vel bija stasts kad gajam uz veikalu – kaufland. Gajam un uz ielas stav ~10 piles mazas dzeltenas. Mashinas tam brauc apkart. Okey aizgajam uz veici. Ejam atpakalj. Izdomajam pajautat cilvekiem kas ir blakus vai netalu nav kads volejbola laukums. Jautajam – shie nezin, ejam prom viens kekss saka varat panemt piles :D. Protams mes sagrabam visas piles :D:D:D un vel nofochejamies uz ta cela. Diezgan labs souvenirs J

Pam param esmu majas. Neatkartojams piedzivojums 3 nedelu garumaa. Ar sho laiku pietiek lai loti labi iepazitu cilvekus. Strada, ed, atputies kopaa :D. Tagad ir sakari visa eiropaa. Bus jabrauc ciemos. Eurocamp ka dalibnieks var braukt vienu reizi. Iesaku aizbraukt. Organizacija shim pasakumam 9/10. No sakuma var likties neintresants tas darbs. Bet tas reali nav darbs, tur var chillaa stradat, nemt pauses utt. Arpus darba padarishana tie workshop dazhi varbut tadi ne parak, bet tas liela mera var but valodas barjeras delj.


Tschusss X)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru