svētdiena, 2011. gada 14. augusts

Was ist los!??!


Ir tads izteiciens - "da labi" un kurš asociējas ar komandu, kas piedalijas "taurenii". Diezgan regulari tiek lietots latvijaa starp savejiem. Sheit Vacijaa sanaca taa lidzigi bet jutami stiprak - jo katru dienu kopaa tusejam. Es neesmu spidoshs Vacenee un tad kad runajam vaciski, man kaut ko saka, ja es pilnigi nesaprotu es lietoju "was ist los?(WIL) - kas noticis?! Un tad parasti man stasta velreiz sikak un megina paskaidrot - tad es lietoju "kein problem"(bez problemam), alles klar(viss kartiba) un vel paris ne tik popularus. Kas tur tads smiekligs - ja cilveks kas nerubij lieto k-ko tadu? Tas kas es to lietoju daudz :D un tad tas pielip parejiem un katra saruna to var pielietot :D, ka rezultata ka nav ko teikt var lietot WIL vai alles klar u.c. un visi jau reec :D. Tad to sak lietot loti daudz - tiesham slimi daudz :D. Un nakoshais levels ir tads - mes visi sakam rekt ja kaut kur veikala vai kads cilveks pasaka - kein problem;alles klar :D. Cilvekam pilniga neizpratne kapec mes recam. Tas ir baigais inside joks. Tad mums bija sho 5dien beidzot ta teatra izrade - vienigaa lieta kas man eurocampaa ta kartigi nepatik. Uzreiz varu pateikt beigas diezgan patikas, kad jau biju uztajies ar savu grupu un sedeju ka skatitajs. Mes gatavojamies 4dienas, bet ka izradas forshakas lietas izdomajam 5min pirms izrades. Sam - chalitis no Irijas, ritigs aktieris, par vina jokiem loti reec. Par mani reec pamata tikai krievi un latvieshi, jo pajokot angliski un vaciski ir gruti ja nezini valodu perfekti. Kr4 Sam izdomaja vienu prikolu ka lecot "baseina" lej virsu udeni no glazites :D - visi iereca. Un es es pateicu tekstu jau izrade kas nebija pirms tam norunats - WIL uz ko Sam atbildeja alles klar un tad publika kur ~70 cilveki bija eurocamp brutali iereca. Pagruti saprast, klatiene meginashu vel pastastit.

Pec pasakuma - aizdevam uz barinju :D, pameginajam ko piedavaa, piesedas vacietis - izmaksaja :D labi tas taa..

6dien - atkal superiga diena. 14:00 bliezam uz 20 gadu jubileju eurocampam.! Kaut kada jaunieshu centra. Jopcik cik tur labi - bilijards, visadi shautrini, galda tenis, galda futenis utt. sava disene... ara basiitis, volejbols zidainiem :D, futbola laukums kur mus neielaida, tur bliezisim 2dien. Kas talak? :D talak ara lielas tumbas un kas bija Dj? Es :D. Es jopcik liku dziesmas un mazliet Dj - pashi saprotat kads no manim Dj :D:D:D(tusins pamata ara). 21:00 atbrauca istais Dj un tad mes jau gajam iekshaa. No sakuma karaoke pec tam ritigi skalji muzons. Tur ritigi nobliezam, taa ka pilnigi slapsh. Jaa protams nevar nepateikt super lietu - taisijam tadus "buttons". Tadi mazie kurus var piespraust kreklam klat. Ritigi forshs suvenirs. Katrs var uztaisit ko grib. Es protams dabuju WIL; alles klar; kein problem. Pats uztaisiju tikai vienu(bet ceru ka bus vel iespeja taisit, es tach tomer biju Dj) uztaisiju Robertai - tekstu Volleyball. Kapec? Tapec ka mes kapajam volejbolu :D un tad viena momenta sinhroni kad bumba pieskaras vinas rokam atskaneja "purkšķis" kā mēs rēcām :D. Tagad es vinu atcereshos loti loti ilgi :D. Tad es vel dabuju "vodka klub" lielu buttonu. Pamata cilveki ar kuriem mazliet iedzeram ir post padomju tautieshi + itali un ungari, ta nu sanaca. :D Lietuvieshi;Igauni nav - nezin vini krievu valodu. Tad devamies uz vienu baru - kur liels tuss ar kubas dziedatajiem - galigi nepatika man. Devam uz veco baru un pasedejam tur. Un ka parasti gulet gajam ap 3-4 naktii. Ta katru dienu, darba un ne tikai.

Sodien 7dien bijam Leipzigaa - sakarigak bija :D, neka Weijamara jo mus izvazaja meitene no krievijas, kas tur dzivoja 7 meneshus. Redzejam forshas ekas. Pabijam ritigi forsha vietaa - tur kur gulj muzhigaa miega - Johans Sebastians Bahs, jus tach zinat ka man patik pielietot sho vardu - kad lamajos :D.

Vel nedela - bet es jau saprotu, kaa man pietruks shii visa.
Sorry edij - nav laika parlasit.
Iisumaa viss.

3 komentāri:

  1. tavus tekstus vienmēr ir interesanti un smieklīgi lasīt :D gan jau kad atgriezīsies un stāstīsi par to visu dzīvajā būs divtik jautri, tpc gaidam tevi arī LV ^_^

    AtbildētDzēst
  2. Var redzēt - jo manu vārdu raksta ar lielo "E" :D .. anyway - izklausās nejēgā forši šādā figņā iesaistīties, pastrādāt, patusnēt! Ņamm :)

    AtbildētDzēst
  3. Ierēcu par datumu, kad mans komentārs pievienots - skaidrībai - patreiz ir 15. augusts 00:28 :D

    AtbildētDzēst